I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 11, 2011

Mother is Everything To me....

Mama.. I Love You.....

Ucapan yang sangat manis....hehehe.. sempena Hari Ibu baru2 nie.. saya gembira sangat2 sebab ada mummy yang sentiasa support dan bagi nasihat dengan saya pasal hidup  nie.. Pernah juga rasa give up .. tapi nasib ada seorang insan yang digelar mummy boleh menaikkan semangat saya. Tahun nie adalah tahun yg paling banyak cabaran dlm hidup. Emosi pun tidak tentu.... So, dengan adanya mummy... semua boleh selesai... Thanks to my lovely mummy for the support and advices for me...... tanpa mummy, mungkin saya tidak ada d dunia ni. Ibu yg susah payah menanggung penderitaan dan peritnya melahirkan seorang anak.. Saya harap, dengan saya memasuki Masterskill boleh memberi sedikit kelegaan kepada mummy.....dan yakin bahawa saya akan berjaya..... Saya tidak pernah menyesal lahir d dunia nie sebab saya ada mummy yang sentiasa ada d belakang saya.... membantu saya selalu....
lastly......
HAPPY MOTHER'S DAY TO MY MUM AND ALL MOTHERS N THIS WORLD.....
YOU SUCH A SUN THAT ALWAYS SHINING AND MAKE EVERYONE SMILE.....
proud to be your daughter.....

No comments:

Post a Comment